اضافه به علاقمندي ها (Add To Favorites)   
پنجشنبه, 28 فروردين 1393      
اخبار بازنشستگان مشاهده در قالب پی دی اف چاپ معرفی به دوستان
(0 votes, میانگین 0 از 5)
يكشنبه ، 19 آبان 1387 ، 19:57

بدین وسیله به اطلاع می رساند برابر توافق مابین صدا و سیمای مرکز گیلان و بانک ملت ، به هر نفر مبلغ هشت میلیون ریال (معادل هشتصد هزار تومان) وام تشرف به عمره مفرده اعطا می گردد ، واجدین شرایط می توانند از تاریخ 14 شهریور تا 16 شهریور 90 (به مدت سه روز) و با به همراه داشتن کارت ملی و کپی شناسنامه به امور رفاهی مرکز مراجعه و ثبت نام نمایند.

شرایط دریافت وام عمره مفرده:

1) کارمند رسمی مرکز گیلان باشد

2) بازنشستگان محترمی که حقوقشان را از مرکز گیلان دریافت می کنند

3) حداقل دریافتی وام گیرنده نباید از سه میلیون ریال معادل سیصدهزار تومان کمتر باشد

 

تبصره مهم : همکاران و بازنشستگان محترم برای افراد تحت تکفل خود (فرزندان - همسر غیر همکار - پدر و مادر) به شرط آنکه وام اقساط وام از حقوق همکار شاغل یا بازنشسته کسر شود ، می توانند وام عمره مفرده دریافت نمایند.

تذکر مهم : همکاران و بازنشستگان محترمی که با ضمانت آنها افراد همکار یا غیر همکار از بانکها یا موسسات مالی وام دریافت نموده و متاسفانه وام گیرنده از پرداخت اقساط وام خودداری نموده و برابر ضمانت نامه از حقوق همکار شاغل یا بازنشسته کسر می شود ، بنابراین هم ضامن و وام گیرنده (همکار - بازنشسته) از دریافت این وام محروم می باشند

19شهریور 90

**********************************

به اطلاع همکاران محترم رسمی شاغل و بازنشسته مرکز می رساند:

تور دو روزه گردشگری زنجان با هماهنگی یکی از آژانس های مسافرتی رشت در هفته اول مرداد ماه برقرار می باشد.


خدمات شامل:

1. سرویس رفت و برگشت

2. صبحانه ، ناهار و شام

3. بیمه و گشت در بندر سلطانیه و غار کتله خور

4. موزه رختشورخانه ، موزه مردان نمکی

5. هزینه هر نفر 70000 تومان و پرداخت در 2  قسط

6. ساعت حرکت 8 صبح مورخ 6 مرداد 90

7.همکاران محترم جهت ثبت نام به امور رفاهی (سرکار خانم عبادی) مراجعه نمایند.

امور اجتماعی و رفاهی مرکز

28 تیر 1390

**********************************

به اطلاع همکاران محترم شاغل و بازنشسته مرکز می رساند:
طبق هماهنگی صورت گرفته ، همکاران محترم مرکز می توانند به اتفاق خانواده در ایام هفته با ارائه کارت شناسایی سازمان بصورت نیم بهاء از امکانات تله کابین بام سبز لاهیجان بهره مند شوند.
امور اجتماعی و رفاهی مرکز
8 تیر 1390

**********************************

به اطلاع کلیه همکاران شاغل رسمی و بازنشسته مرکز می رساند:
آندسته از همکارانی که در سال تحصیلی 90- 89 دارای دانش آموزان ممتاز می باشند جهت دریافت فرم مربوطه که باید به تأیید مدرسه برسد تا تاریخ 30 تیر 90 به امور رفاهی مرکز مراجعه نمائید.
امور اجتماعی و رفاهی مرکز
8 تیر 1390

**********************************

به اطلاع همکاران محترم بازنشسته مرکز می رساند:
جهت تکمیل فرم جدید بیمه عمر که به صورت ثبت اینترنتی در سایت سازمان می باشد تا پایان تیر ماه به امور رفاهی مرکز مراجعه نمایند.

امور اجتماعی و رفاهی مرکز
8 تیر 1390

**********************************



به اطلاع کلیه همکاران شاغل رسمی و بازنشسته می رساند:
پیرو اطلاعیه قبلی این امور در خصوص دانش آموزان ممتاز:
به اطلاع می رساند همکاران محترمی که در سال تحصیلی 90 – 89 دارای دانش آموزان ممتاز می باشند جهت ورود اطلاعات فرزند گرامی خود به سایت اداری و مالی سازمان http://iriboffice.ir/ مراجعه و با رمز شخصی خود در پرونده شخصی نسبت به ثبت نام فرزند خود اقدام و پس از ثبت مشخصات  عکس در سایت فوق نسبت به پرینت نسخه مدرسه در همان سایت اقدام نموده و نسخه مدرسه را پس از تایید به همراه کپی کارنامه و عکس به امور رفاهی مرکز تا تاریخ 20 تیر 90 تحویل نمائید.
امور اجتماعی و رفاهی مرکز
8 تیر 1390

**********************************

به اطلاع همکاران محترم بازنشسته مرکز می رساند:

جهت اطلاع از آخرین اطلاعیه ها و دستورالعمل های سازمانی  رفاهی و خدماتی به سایت صدا و سیمای مرکز گیلان به آدرس  http://guilan.irib.ir بخش «ویژه همکارن» مراجعه نمایند.
امور اجتماعی و رفاهی مرکز

25 خرداد 1390

**********************************

به اطلاع همکاران محترم مرکز می رساند:

به منظور رفاه حال همکاران و ایجاد زمینه ای مناسب برای بهره مندی بیشتر همکاران مرکز از امکانات فراهم شده ، شاغلین و بازنشستگان محترم مرکز می توانند جهت برگزاری مراسم های خانوادگی و مناسبتی خود از خدمات پخت غذا و سرویس دهی رستوران مرکز با نرخ مصوب بهره مند شوند ، متقاضیان جهت سفارش غذا به امور رفاهی مرکز مراجعه نمایند.

امور اجتماعی و رفاهی مرکز

16 خرداد 1390

**********************************

به اطلاع همکاران محترم شاغل و بازنشسته مرکز می رساند:

دوره های تابستانی استاده از امکانات زائر سزرای مشهد مقدس و مجتمع رفاهی زیباکنار از تاریخ 16 خرداد 90 الی 3 مهر 90 برقرار می باشد. همکاران محترم متقاضی می توانند از تاریخ 26 اردیبهشت90 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی معاون اداری و مالی سازمان به آدرس http://iriboffice.ir نسبت به ثبت نام دوره های فوق اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام تا تاریخ 7 خرداد 90

اعلام اسامی پذیرفته شدگان تاریخ 9 خرداد 90 (با مراجعه به سایت فوق)

توجه1: اولویت با همکارانی است که تا کنون  از امکانات فوق استفاده ننموده باشند.

توجه 2 : هر همکار مجاز به انتخاب یکی از سهمیه های مشهد یا زیبا کنار می باشد و در صورت انتخاب هر دو گزینه به صورت خودکار از سیستم حذف خواهد شد.

توجه 3 : زائر سرای مشهد مقدس و مجتمع تفریحی زیبا کنار از تاریخ 10 مرداد 90 لغایت 10 شهریور 90 (در ایام ماه مبارک رمضان) تعطیل می باشد

امور اجتماعی و رفاهی مرکز

27 اردیبهشت 1390

 

 

 

**********************************

به اطلاع بازنشستگان محترم مرکز می رساند:‏
آندسته از همکاران بازنشسته ای که تا کنون موفق نشده اند به مشهد مقدس اعزام شوند می توانند تا تاریخ 30 دی ‏ماه 1389 جهت ثبت نام و اعزام به مشهد به امور رفاهی مرکز مراجعه نمایند.‏
امور اجتماعی و رفاهی مرکز
‏26 دی 1389‏

**********************************

به اطلاع بازنشستگان محترم مرکز می رساند :
با مساعدت مدیرکل محترم و پیگیری معاون محترم اداری و مالی مرکز ، هماهنگی لازم جهت اعزام بازنشستگان محترم مرکز به مشهد مقدس و استفاده سه روزه از زائرسرای سازمان به اتفاق همسر محترمه بصورت رایگان فراهم شده است، متقاضیان محترم جهت ثبت نام و اعزام گروهی به امور رفاهی مرکز مراجعه نمایند.
امور اجتماعی و رفاهی مرکز
آذر 89

**********************************

به اطلاع آندسته از همکاران شاغل و بازنشسته مرکز می رساند:
آندسته از همکارانی که برای دریافت وام خرید خودرو و خرید کالا به بانک تجارت معرفی شدند ولی تاکنون نسبت به دریافت وام فوق اقدام ننموده اند تا پایان ماه جاری (دی ماه) فرصت دارند نسبت به دریافت وام خود اقدام نمایند ، در غیراینصورت شخص دیگری جایگزین خواهد شد.
امور اجتماعی و رفاهی مرکز
آذر 89

*******************************************

به اطلاع همکاران محترم مرکز می رساند :‏
هماهنگی لازم جهت استفاده همکاران مرکز و  خانواده محترم آنان از سانس اختصاصی سینما میرزا کوچک ‏جهت تماشای فیلم «ملک سلیمان» برای روز یکشنبه مورخ 14-9-89  از ساعت 20:30 الی 22 صورت گرفته ‏است. ‏
همکاران محترم شاغل و بازنشسته جهت دریافت بلیط (رایگان) به امور رفاهی مرکز مراجعه نمایند.‏
امور اجتماعی و رفاهی مرکز

13 آذر 1389

*******************************************

به اطلاع همکاران محترم رسمی و بازنشسته مرکز که متقاضی دریافت گواهی حقوق یا ضمانت بانکی می باشند ؛ ‏می رساند به همراه داشتن آخرین فیش حقوقی جهت دریافت گواهی فوق الزامی می باشد.‏
امور اجتماعی و رفاهی مرکز
‏27 مرداد 1389‏

 

*******************************************

 

به اطلاع کلیه همکاران شاغل و بازنشسته مرکز می رساند: طرح بیمه تکمیلی طبق روال سالهای گذشته از تاریخ 1 ‏شهریور 89 برای کلیه افراد دارای شماره کارمندی اجرا خواهد شد ، لذا از آن دسته از همکارانی که تاکنون موفق ‏به شرکت در این طرح نشده اند تقاضا می شود در صورت تمایل کپی شناسنامه ، کارت ملی خود و خانواده را ‏تاریخ 20 مرداد 89 به امور اجتماعی و رفاهی مرکز (خانم عبادی) تحویل نمایند.‏
امور اجتماعی و رفاهی مرکز

12 مرداد 89‏

 

*******************************************

 

به اطلاع ایثارگران محترم مرکز می رساند:‏
پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر اعزام ایثار گران محترم این مرکز به مشهد مقدس ، همکاران محترم ایثارگر می توانند ‏برای تاریخ های ذیل جهت اعزام ثبت نام نمایند:‏
‏1.‏    دوشنبه  21 تیر 89 الی جمعه 25 تیر 89‏
‏2.‏    شنبه 2 مرداد 89 الی چهارشنبه 6 مرداد 89 ‏
‏3.‏    یکشنبه 10 مرداد 89 الی پنجشنبه 14 مرداد 89‏

امور اجتماعی و رفاهی مرکز
‏17 خرداد 89‏

 

*******************************************

به اطلاع همکاران محترم مرکز می رساند:‏
کلاس آموزش فوتبال نونهالان در چمن ورزشی منازل سازمانی برای روزهای شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ‏‏17 – 19 برقرار می باشد.‏
علاقمندان به ثبت نام فرزنان گرامی خود در کلاس فوق به امور رفاهی مرکز مراجعه نمایند.‏
امور اجتماعی و رفاهی مرکز
‏18 خرداد 89‏

*******************************************

آندسته از همکارانی که برای استفاده از زائر سرای مشهد مقدس و دوره های تفریحی زیبا کنار برای ایام تابستان ‏پذیرفته شده اند ، لطفا جهت دریافت معرفی نامه خود به امور رفاهی مرکز مراجعه نمایند.‏
امور اجتماعی و رفاهی مرکز
‏18 خرداد 89‏

 

*******************************************

پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص اعزام همکاران مرکز به کربلای معلی
به اطلاع متقاضیان می رساند که با مساعدت مدیر کل محترم مرکز هر متقاضی شاغل رسمی می تواند مبلغ ‏‏4000000 ریال از صندوق 10 درصد مرکز بصورت علی الحساب 10 ماهه و پرداخت بصورت کسر از حقوق ‏دریافت نماید. متقاضیان جهت دریافت مبلغ فوق به امور رفاهی مرکز مراجعه نمایند.‏
امور اجتماعی و رفاهی مرکز
‏18 خرداد 89‏

*******************************************

به اطلاع همکاران محترم شاغل و بازنشسته مرکز می رساند:‏
آندسته از همکارانی که فرزند دانش آموز آنان در سال تحصیلی 89-88 (سال جاری) حائز رتبه ممتاز شده اند ‏حداکثر تا تاریخ 15 تیر 89 با در دست داشتن اصل کارنامه فرزند خود، برای دریافت فرم مربوطه به امور رفاهی ‏مرکز (خانم رهبر) مراجعه نمایند.‏
امور اجتماعی و رفاهی مرکز

‏16 خرداد 1389‏

*******************************************

به اطلاع همکاران محترم شاغل و بازنشسته مرکز می رساند: ‏
طبق هماهنگی بعمل آمده با سازمان حج و زیارت استان سفر زیارتی کربلای معلی به ظرفیت یک اتوبوس 35 نفره ‏برای اعزام در تاریخ 29 تیر 89 و با هزینه هر نفر 4000000 ریال در نظر گرفته شده است. علاقمندان جهت ثبت ‏نام با به همراه داشتن اصل گذرنامه خود و همراهان به امور رفاهی مرکز (خانم رهبر) مراجعه نمایند.‏
مهلت ثبت نام تا تاریخ 22 خرداد 89‏
امور اجتماعی و رفاهی مرکز
‏10 خرداد 1389‏

*******************************************

به اطلاع کلیه همکاران محترم بازنشسته و رسمی  ایثارگر می رساند:‏
جهت دریافت دفترچه پس انداز صندوق تعاون ایثارگران خود به امور اجتماعی و رفاهی مرکز برادر بلوک آذری  ‏مراجعه فرمائید.‏
امور اجتماعی و رفاهی مرکز


‏30 اردیبهشت 1389‏

*******************************************

به اطلاع کلیه همکاران شاغل و بازنشسته مرکز می رساند:‏همکارانی که علاقمند به تشرف عتبات عالیات در ماههای خرداد و تیر سال جاری می باشند می توانند تا تاریخ ‏‏31 فروردین 89 با مراجعه به سایت ‏http://atabat.haj.ir‏ بصورت انفرادی یا گروهی نسبت به ثبت نام و دریافت کد ‏رهگیری مربوطه اقدام نمائید.

امور اجتماعی و رفاهی مرکز

‏29 فروردین 1389‏

*******************************************

به اطلاع همکاران محترم شاغل و بازنشسته مرکز می رساند :‏

نظر به تخصیص دوره های «بهاره» استفاده از امکانات زائرسرای مشهد مقدس از تاریخ ‏‏27 فروردین 89 الی 10 خرداد 89  همکاران محترم متقاضی می توانند جهت ثبت نام به سایت معاونت ‏اداری و مالی سازمان به آدرس الکترونیکی ‏http://www.iriboffice.ir‏ مراجعه و نسبت به ‏ثبت نام دوره های فوق اقدام نمایند.‏

توجه: اولویت با همکارانی است که تاکنون از امکانات زائرسرا استفاده ننموده باشند.‏

امور اجتماعی و رفاهی مرکز


‏16 فروردین 1389‏



*******************************************

به اطلاع همكاران محترم مركز مي رساند :

قرارداد همكاري با بيمه توسعه جهت استفاده همكاران محترم مركز از بيمه شخص ثالث و بيمه بدنه اتومبيل با شرايط ذيل منعقد شده است.

1.    بيمه شخص ثالث 25% پيش پرداخت و مابقي در 6 قسط

2.    بيمه بدنه 25% پيش پرداخت و مابقي در 10 قسط

همكاران محترم رسمي و بازنشسته مركز جهت دريافت معرفي نامه به اين امور مراجعه نمايند.

امور اجتماعي و رفاهي مركز

18 اسفند 1388



*******************************************

 

به اطلاع همكاران محترم شاغل و بازنشسته مي رساند:

آندسته از همكاراني كه براي ايام نوروز 89 در مجتمع رفاهي  زيباكنار و زائر سراي مشهد پذيرفته شده اند جهت دريافت معرفي نامه به اين امور مراجعه نمايند

امور اجتماعي و رفاهي مركز

18 اسفند 1388

*******************************************

به اطلاع همكاران محترم رسمي و بازنشسته مركز مي رساند :

آندسته از همكاراني كه از خدمات پزشكي مراكز درماني غير طرف قرار داد استفاده نموده اند تا 25 اسفند ماه سالجاري فرصت دارند كه نسخ خود را براي دريافت هزينه هاي درماني به اين امور تحويل نمايند بديهي است بعد از اين تاريخ نسخ پزشكي سال 1388 تحويل گرفته نمي شود.

امور اجتماعي و رفاهي مركز

12 اسفند 1388

*******************************************

به اطلاع همكاران محترم بازنشسته مركز مي رساند:

جهت دريافت كد كاربري و رمز ورود به صفحه اطلاعات شخصي خود در سايت معاونت اداري و مالي سازمان به منظور استفاده از تسهيلات سازماني و ساير موارد به امور رفاهي اجتماعي مركز مراجعه نمايند.

امور اجتماعي و رفاهي مركز

15 بهمن 1388

*******************************************

 

 

*******************************************

به اطلاع همكاران محترم شاغل و بازنشسته مركز مي رساند:
نظر به تخصيص سهميه «دوره هاي نوروز سال 1389» استفاده از خدمات «زائر سراي مشهد مقدس و مجتمع زيباكنار» همكاران محترم رسمي و بازنشسته متقاضي مي توانند شخصا با مراجعه به سايت (http://iriboffice.ir) يا مراجعه به امور رفاهي مركز نسبت به ثبت نام در اين دوره ها اقدام نمايند.

نكات قابل توجه:
1.    فقط همكاراني كه از تارخ اول فروردین 86  و ماقبل آن از امكانات زائر سزا و مجتمع زيبا كنار استفاده نكرده باشند مجاز به ثبت نام هستند.
2.    همكاران محترم بازنشسته مي توانند در صورت دسترسي نداشتن به اينترنت جهت ثبت نام به امور رفاهي مركز مراجعه نمائيد.
3.    مهلت ثبت نام تا تاريخ 15 بهمن 88 مي باشد.

امور اجتماعي و رفاهي مركز
10 بهمن 1388

*******************************************

قابل توجه همکاران محترم مرکز :

گروه های درمعرض خطر بیماری شدید آنفلوآنزای (H1N1)
گروه های درمعرض خطر بیماری شدید ناشی از عفونت با ویروس پاندمیک (H1N1)  2009 که تا  به حال گزارش شده اند مشابه با گروه های شناسایی شده برای عوارض ناشی ازآنفلوآنزای فصلی درنظر گرفته می شوند . این گروه ها شامل موارد زیر هستند : 
1-نوزادان وکودکان خرد سال به ویژه زیر 2 سال
2-زنان باردار
3-افراد مبتلا به بیماری های مزمن ریوی ( مانند آسم  ( COPD )  درهر سنی  )
4-افراد مبتلا به بیماری های مزمن قلبی ( مانند نارسایی احتقانی قلب ( CHF )   درهرسنی )
5-افراد مبتلا به اختلالات متابولیک ( مانند دیابت )
6-افراد مبتلا به بیماری های مزمن کلیوی ، بیماری های مزمن کبدی ، بیماری های نورولوژیک خاص ( از جمله اختلالات عصبی – عضلانی ، عصبی – شناختی واختلالات تشنجی ) هموگلوبینوپاتی ها یا سرکوب ایمنی چه ناشی از بیماری های اولیه سرکوب کننده ایمنی مانند عفونت با ویروس نقص ایمنی انسانی ( HIV ) وچه عوامل ثانویه همانند داروهای سرکوب کننده ایمنی یا بد خیمی
7- کودکان مصرف کننده طولانی مدت آسپرین

8- افراد 65 ساله و مسن تر

*    روابط عمومی مرکز   *

08 بهمن 1388

*******************************************

به اطلاع همكاران محترم شاغل رسمي و بازنشسته مركز مي رساند:
آندسته از همكاراني كه فرزندان پسر آنان از تحت تكفل خارج شده و فاقد هر گونه بيمه اي بوده و مجرد و فاقد شغل مي باشند مي توانند با ارائه مشخصات شناسنامه اي فرزند ذكور خود به اين امور از مزاياي «بيمه ايرانيان» كه مصوبه دولت مي باشد بهره مند شوند.
امور اجتماعي و رفاهي مركز
05 بهمن 1388

*******************************************

به اطلاع همكاران محترم مركز مي رساند:
آندسته از همكاراني كه فرزندان گرامي آنان  در مدارس سماء استان در مقاطع مختلف تحصيل مي نمايند ، جهت دريافت تخفيف ، اسامي و مشحصات فرزندان خود را تا تاريخ 30 دی 1388 به اين امور ارائه نمايند.
امور اجتماعي و رفاهي مركز
14 دي 1388

*******************************************

به اطلاع آندسته از همكاراني كه در پروژه 192 واحدي فريدون كنار ثبت نام نموده اند مي رساند:
نماينده پرژوه و فوق روز شنبه و يكشنبه جهت عقد قرارداد و پاسخگويي به سوالات احتمالي ساير همكاران در مركز حضور دارند همكاران محترم مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر و تكميلي در خصوص پروژه فوق به امور رفاهي مركز مراجعه نمايند.
امور اجتماعي و رفاهي مركز
14 دي 1388

*******************************************

به اطلاع همكاران محترم مركز مي رساند:
قرارداد جديد پزشكي با مراكز درماني ذيل از تاريخ 1 آذر 88  منعقد شده است.
1.    كلينيك تخصصي دندانپزشكي پاسارگاد
آدرس: رشت – ميدان قلي پور – ابتداي بلوار قلي پور – نبش كوچه جوادي – تلفن 9-7233208

2.    راديولو‍ژي و سونوگرافي ميرباقري
رشت: خيابان امام خميني – روبروي آردكوبي – داخل كوچه ازمايشگاه – تلفن :3224595
امور اجتماعي و رفاهي مركز
29 آذر 1388

*******************************************

به اطلاع همكاران محترم مركز مي رساند:
2 دوره زائر سراي مشهد براي تاريخ هاي (15 آذر الي 19 آذر) و (25 آذر الي 29 آذر) جدا از سهميه هاي پائيز و زمستان زائر سرا براي استفاده همكاران محترم مركز فراهم شده است.
همكاراني كه از 1 فروردین 88  از امكانات زائرسراي مشهد مقدس استفاده ننموده اند مي توانند براي ثبت نام به اين امور مراجعه نمائيد.
امور اجتماعي و رفاهي مركز
09 آذر 1388

*******************************************

به اطلاع همكاران محترم رسمي و بازنشسته مركز مي رساند:
طبق توافق بعمل آمده بين سازمان صدا و سيما و دانشگاه پيام نور، امكان بهره مندي از دوره هاي فراگير غير حضوري در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد براي همكاران محترم مركز و خانواده هاي آنان (همسر و فرزند) فراهم شده است، همكاران محترم تا تاريخ 25 مهر 88   جهت ثبت نام و كسب اطلاعات بيشتر به امور رفاهي مركز (خانم عبادي) مراجعه نمائيد.
امور اجتماعي و رفاهي مركز
19 مهر 1388

*******************************************

به اطلاع همكاران محترم شاغل و بازنشسته مركز كه فرزند كم توان ذهني ، جسمي و يا هرگونه نقص عضو دارند مي رساند:
با به همراه داشتن يك قطعه عكس سه در چهار، كپي شناسنامه ، كپي كارت واكسيناسيون و كپي مدارك درماني جهت تشكيل پرونده به امور رفاهي مركز (خانم رهبر) مراجعه نمايند.
امور اجتماعي و رفاهي مركز
23 شهريور 1388

*******************************************

به اطلاع همكاران محترم رسمي شاغل و بازنشسته مركز مي رساند:
امور اجتماعي و رفاهي سازمان براي ايام عيد فطر اقدام به برگزاري دوره ويژه عيد فطر از تاريخ 30 شهریور 88 الي 2 مهر 88  نموده است.
توجه: همكاراني كه از تاريخ 1 فروردین 85 از امكانات زائر سراي مشهد مقدس و مجتمع زيبا كنار استفاده نكرده باشند مجاز به ثبت نام اين دوره مي باشند.
همكاران محترم مي توانند از تاريخ 15 شهریور 88  تا 23 شهریور 88  با مراجعه به سايت معاونت اداري مالي سازمان (http://office.irib.ir) نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.
امور اجتماعي و رفاهي مركز
15 شهريور 1388

*******************************************

به اطلاع همكاران محترم شاغل و بازنشسته مركز مي رساند:
دوره هاي پاييز و زمستان استفاده از امكانات زائر سراي مشهد مقدس از تاريخ 7 آذر 88 الي 26 اسفند 88  برقرار مي باشد.
همكاران محترم متقاضي مي توانند از تاريخ 15/6/88 الي 25/6/88  به سايت معاونت اداري مالي سازمان http://office.irib.ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.
توجه 1 : همكاراني كه از تاريخ 1 فروردین 88 از امكانات زائر سرا استفاده نكرده باشند مجاز به ثبت نام مي باشند.
توجه 2: نتايج قرعه كشي بصورت رايانه اي بوده و تاريخ 1 مهر  88 از طريق سايت فوق اعلام مي شود.
توجه 3 : زائر سرا از پذيرفتن افراد غير تحت تكفل همكار معذور مي باشد.
امور اجتماعي و رفاهي مركز
15 شهريور 88

*******************************************

به اطلاع همكاران محترم رسمي و بازنشسته و شركتي مركز مي رساند:
قرارداد همكاري براي استفاده همكاران محترم مركز از تسهيلات بيمه بدنه و بيمه شخص ثالث خودرو به صورت پرداخت اقساطي به شرح ذيل با بيمه دانا منعقد شده است.
1.    بيمه بدنه : 30 % پيش پرداخت بقيه در 6 قسط
2.    بيمه شخص ثالث : 30 % پيش پرداخت بقيه در 4 قسط

مدارك لازم:
1.    كپي كارت ملي
2.    كپي سند
3.    كپي كارت ماشين
4.    بيمه نامه سال قبل
5.    نامه از رفاه

همكاران محترم در اين خصوص به (خانم عبادي) مراجعه نمايند.
امور اجتماعي و رفاهي مركز
15 شهريور 1388

*******************************************

اطلاعيه- تكميل مدارك جهت بيمه تكميلي
به اطلاع همكاران محترم شاغل و بازنشسته مركز مي رساند:
كپي شناسنامه و كارت ملي خود و افراد تحت تكفل خود را جهت بيمه تكميلي به امور رفاهي (خانم عبادي) تحويل نمايند.
توجه: كليه كساني كه انصراف خود را كتبا اعلام نكرده اند بيمه شده محسوب مي شوند و ليست آنان براي بيمه دانا ارسال شده است و بايد سريعا موارد خواسته شده را به اين امور ارائه نمايند.
امور اجتماعي و رفاهي مركز
5 شهريور 1388

*******************************************

اطلاعيه پزشكي

به اطلاع همكاران محترم مركز مي رساند:
قرارداد جديد پزشكي با دكتر صفا متوسلي «متخصص و جراح فك و صورت» با معرفي نامه از رفاه به آدرس : رشت – خيابان مطهري چهارراه ميكائيل جنب تعاوني پگاه ساختمان مهر تلفن 3233278 منعقد شده است ، همكاران محترم مركز مي توانند با در دست داشتن دفترچه بهداشتي سازمان از خدمات پزشك فوق بهره مند شوند.
امور اجتماعي و رفاهي مركز
24 تير 1388

*******************************************

 

اطلاعيه فوري
به اطلاع همكاران محترم رسمي مركز مي رساند:
آخرين تاريخ دريافت مدارك دانش آموزان ممتاز فرزندان مركز تاريخ 13 تیر 88 مي باشد. همكاران محترم توجه داشته باشند كه چون اطلاعات دانش آموزان ممتاز بايد توسط اين امور در سايت امور رفاهي سازمان ثبت شود، تاريخ 14 تیر 88  سايت فوق بسته مي شود و عملا از تاريخ فوق به بعد امكان ارسال اطلاعات به سايت فوق امكان پذير نمي باشد.
امور اجتماعي و رفاهي مركز
09 تير 1388

*******************************************

اطلاعیه طرح نظام پیشنهادها

با عنایت به اجرای دومین سال طرح نظام پیشنهادها در مرکز گیلان و مشارکت مناسب همکاران در زمینه ارائه پیشنهادهای سازنده  و مفید، به اطلاع می رساند پیشنهادهای همکاران نامبرده ذیل به جلسه نظام پیشنهادها راه یافته و مورد بررسی قرار گرفته و جهت تشویق و تقدیر از آنان هدیه ای نیز به رسم یادبود به این عزیزان تعلق گرفته است، انشاء ا... با تقویت این طرح، شاهد بهبود فرآیند کار و افزایش رضایت کارکنان باشیم. منتظر پیشنهادهای نو و سازنده تمام همکاران هسیتم.

ردیف

نام و نام خانوادگی

واحد خدمتی

1

زهرا رستگاری

امور مالی

2

نقی آقایی زاده

امور مالی

3

یعقوب کفایتی

امور مالی

4

عیسی احمدی

امور مالی

5

محمد رضا اسحق پور

امور مالی

6

محمد جعفر پور

رفاه

دبیرخانه نظام پیشنهادات
واحد اطلاعات و برنامه ریزی مرکز گیلان

08 تير 1388

*******************************************

به اطلاع همكاران محترم مركز مي رساند:
قرارداد جديد پزشكي با آقاي دكتر علي شيخي «متخصص و جراح ارتوپدي» به آدرس : رشت – چهار راه گلسار – خيابان نواب – ساختمان پزشكان آراد تلفن 7223250 منعقد شده است ، همكاران محترم مركز مي توانند با در دست داشتن دفترچه بهداشتي سازمان از خدمات پزشك فوق بهره مند شوند.
امور اجتماعي و رفاهي مركز
03  تير 88

*******************************************

به اطلاع كليه همكاران شاغل و بازنشسته مركز مي رساند:
هماهنگي لازم جهت استفاده همكاران محترم مركز و خانواده هاي گرامي آنان براي بهره مندي از امكانات تله كابين لاهيجان بصورت «نيم بها» فراهم شده است، همكاران محترم مي توانند براي دريافت بليط به اين امور مراجعه نمايند.
امور اجتماعي و رفاهي مركز
03 تير 88

*******************************************

اطلاعيه - فراخوان ارسال مقاله براي همايش ارتقاء كيفيت در محصولات و فعاليت هاي دستگاه هاي فرهنگي كشور

 

 

 

*******************************************

به اطلاع همكاران محترم شاغل و بازنشسته مركز مي رساند:
آندسته از همكاراني كه فرزند دانش آموز آنان در سال 88-87 (در سال جاري) حائز رتبه ممتاز شده اند ، تا تاريخ 11 تیر 88  با در دست داشتن اصل كارنامه فرزند گرامي خود ، براي دريافت فرم مربوطه به امور رفاهي مركز (خانم رهبر) مراجعه نمايند.
امور اجتماعي و رفاهي مركز

*******************************************

به اطلاع آندسته از همكاراني كه براي دور هاي تابستاني از زائر سراي مشهد مقدس و دوره هاي زيباكنار ثبت نام كرده بودند مي رساند:
اسامي همكاراني كه به عنوان پذيرش شده قطعي مشخص گرديده است در سايت معاونت اداري و مالي سازمان http://www.iriboffice.ir درج گرديده است.
امور اجتماعي و رفاهي مركز
13 خرداد 88

*******************************************

به اطلاع كليه همكاران محترم شاغل و بازنشسته مركز مي رساند:
آندسته از همكاراني كه همسرشان شاغل در سازمانهاي ديگر مي باشند و يا جديداً به استخدام ادارات و موسسات ديگر در آمدند و تحت پوشش بيمه سازمان مطبوع خود مي باشند و از دفترچه بهداشتي موسسه خود بهره مند هستند موظفند بر اساس قوانين جاري كشوري و سازمان صدا و سيما ، دفترچه بهداشتي صدا و سيما را در اسرع وقت به امور رفاهي مركز تحويل نمايند در صورت داشتن همزمان دو دفترچه بهداشتي توسط هر كارمند يا افراد تحت تكفل وي ، علاوه بر كسر هزينه هاي درماني صورت گرفته از حقوق و مزاياي همكار ، نامبرده در اختيار تخلفات اداري سازمان قرار خواهد گرفت.
امور اجتماعي و رفاهي مركز
13 خرداد 88

*******************************************

به اطلاع ايثارگران محترم مركز مي رساند:
آندسته از ايثارگران محترم مركز كه در دوران دفاع مقدس به هر نحوي در استان كردستان حضور داشته اند جهت تكميل فرم مربوطه در اسرع وقت به امور رفاهي مركز (برادر بلوك آذري) مراجعه نمائيد.
امـور اجتماعـي و رفـاهــــي مـركز

12 خرداد 88

*******************************************

آگهي دعوت مجمع عمومي عادي (نوبت اول)
مجمع عادي نوبت اول شركت تعاوني مسكن كاركنان صدا و سيماي مركز گيلان
راس ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 26 خرداد 88  در محل نمازخانه صدا و سيماي مركز گيلان واقع در رشت خيابان رسالت تشكيل مي گردد.
از عموم اعضاي محترم شركت تعاوني مسكن دعوت مي گردد راس ساعت مقرر جهت رسيدگي به دستورات جلسه حضور به هم رسانند.

توجه :
هر يك از اعضاي شركت مي توانند استفاده از حق خود را براي حضور و دادن رأي در مجمع عمومي به يك نفر به عنوان نماينده تام الاختيار خود از ميان اعضا واگذار نمايد. لكن هيچكس نمي تواند علاوه بر رأي خود بيش از يك راي با وكالت داشته باشد.
داوطلبين عضويت بازرسي شركت تعاوني مسكن مي توانند حداكثر ظرف مدت 10 روز پس از انتشار آگهي دعوت مجمع عمومي جهت تكميل فرم داوطلبي عضويت بازرسي تعاوني مسكن به آدرس : رشت خيابان رسالت – جنب صدا و سيماي مركز گيلان – دفتر شركت تعاوني مسكن مراجعه و ثبت نام نمايند.
دستور جلسه:
1-    استماع گزارش هيأت مديره و بازرس
2-    طرح و تصويب صورت هاي مالي سال 1387
3-    طرح و تصويب بودجه پيشنهادي سال مالي 1388
4-    تعيين روزنامه كثيرالانتشار جهت درج آگهي هاي شركت
5-    انتخاب بازرس اصلي و علي البدل شركت
6-    تعيين خط مشي آينده شركت

*******************************************

 

به اطلاع آندسته از همکارانی که بلیط استفاده از سینما را برای تماشای فیلم اخراجی های 2 دریافت نموده بودند می رساند:
استفاده از سانس فوق به روز یکشنبه هفته آینده  3 خرداد 88  ساعت 45/8 شب موکول شده است.
امور اجتماعی و رفاهی مرکز
31 اردیبهشت 88

*******************************************

به اطلاع همکاران محترم بازنشسته مرکز می رساند:
جهت دریافت احکام حقوقی سال 87 خود به کانون بازنشستگان مرکز (آقایان کامرانی فر و فرهنگی) مراجعه نمائید.
امور اجتماعی و رفاهی مرکز
26 اردیبهشت 88

*******************************************

به اطلاع کلیه همکاران محترم شاغل و بازنشسته مرکز می رساند:
«دوره های تابستانی» استفاده از امکانات زائرسرای مشهد مقدس و مجتمع رفاهی زیباکنار از تاریخ 16  خرداد 88  الی 31 مرداد 88  برقرار می باشد.
همکاران محترم متقاضی می توانند از تاریخ 20 اردیبهشت 88  با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی معاون اداری و مالی سازمان به آدرس (http://www.iriboffice.ir) نسبت به ثبت نام دوره های فوق اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام تا تاریخ (7 خرداد 88)
توجه1 : اولویت با همکارانی است که تا کنون از امکانات فوق استفاده ننموده باشند.

توجه2: هر همکار مجاز به انتخاب یکی از سهمیه های مشهد یا زیباکنار می باشد. و در صورت انتخاب هر دو گزینه ، بصورت خودکار از سیستم حذف خواهد شد.
امور اجتماعی و رفاهی مرکز
26 اردیبهشت 88

*******************************************

به اطلاع کلیه همکاران محترم شاغل و بازنشسته مرکز می رساند:
هماهنگی لازم جهت استفاده همکاران محترم آنان از یک سانس اختصاصی سینما میرزا کوچک برای تماشای فیلم «اخراجی ها 2» بصورت 3/1 بها برای تاریخ 29 اردیبهشت 88 (سه شنبه) از ساعت 45/20 الی 30/22 فراهم شده است.
همکاران محترم برای ثبت نام به امور رفاهی مرکز خانم (رهبر) مراجعه نمایند.
امور اجتماعی و رفاهی مرکز

26 اردیبهشت 88

*******************************************

به اطلاع همکاران محترم بازنشسته مرکز می رساند:
جهت سهولت در دریافتها و حقوق و مزایای بازنشستگان محترم مرکز، آندسته از عزیزان بازنشسته که تمایل دارند از طریق سیستم خودپرداز بانک تجارت ، در سراسر کشور حقوق و مزایای خود را دریافت نمایند ، می توانند با افتتاح حساب عابر بانک (کارت اعتباری) در بانک تجارت شعبه صدا و سیما و ارائه شماره حساب فوق به امور مالی مرکز (برادر غلامعلی زاده) نسبت به این امر اقدام نمایند.
امور اجتماعی و رفاهی مرکز
26 اردیبهشت 88
*******************************************
کانون بازنشستگان صداوسیمای مرکز گیلان در نظر دارد در سال 88 با همکاری و همیاری رفاه مرکز و مساعدت مدیر کل محترم و معاونین محترم اداری و مالی جهت همکاران عضو کانون سفرهای زیارتی و سیاحتی به اماکن مقدس مذهبی و مراکز تجاری و تفریحی از جمله کربلای معلی ، سوریه و مشهد مقدس ، شهر مقدس قم، جمکران ، مرقد مطهر حضرت امام (ره) ، کیش ، قشم و دیگر نقاط دیدنی داخل کشور با توجه به تعداد متقاضی برقرار نماید.
همکاران محترم متقاضی می توانند جهت ثبت نام برای هر یک از مکان های یاد شده حداکثر تا آخر خرداد سال 88 به دفتر کانون مرکز مراجعه نمایند این کانون با توجه به تعداد متقاضی هر منطقه نسبت به بررسی و اعلام شرایط اقدام می نماید.
کانون بازنشستگان صدا و سیمای مرکز گیلان
26 اردیبهشت 88

 

*******************************************

همايش سالانه كانون بازنشستگان مركز گيلان برگزار شد . به گزارش روابط عمومي مركز اين همايش با حضور اعضاي كانون و خانواده هاي آنان با مساعدت مديركل ، معاون اداري مالي و مدير رفاه مركز در مجتمع رفاهي زيباكنار برگزار شد . در اين مراسم ابتدا كامراني فر رييس هيئت مديره كانون بازنشستگان مركز گزارشي از عملكرد يكساله كانون و اهداف و برنامه هاي آينده آن را بيان نمودند سپس سيف الهي ، مدير رفاه و تعاون بازنشستگي سازمان و مددي قائم مقام مركز طالب پور معاون اداري مالي مركز هر كدام در مورد خدمت رساني سازمان به بازنشستگان و اهميت ويژه اين دوران و ارزشمندي اين عزيزان
مطالبي را بيان كردند اين مراسم با اجراي تئاتر و موسيقي به پايان رسيد .
Image Image

به اطلاع بازنشستگان محترم مركز مي رساند كه بزودي افزايش حقوق بازنشستگان همانند ساير بازنشستگان صندوق بازنشستگي كشوري توسط حوزه معاونت اداري و مالي سازمان اعمال خواهد شد .

امور اجتماعي و رفاهي

آخرین بروز رسانی مطلب در شنبه ، 19 شهریور 1390 ، 10:13
 

افزودن نظر

کد امنیتی
تصویر جدید

 
آخرین بروز رسانی: پنجشنبه, 28 فروردين 1393 - 11:34
بازديد:16592005

بازدیدکنندگان آنلاین : 454