جهش تولید | جمعه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۹

وعده های غذای سالم زمستانی - نمایش محتوای تولیدات ویژه

 

 

وعده های غذای سالم زمستانی

Loading the player...

بهتر است در فصل زمستان از میان وعده هایی استفاده شود که از کربو هیدرات بالایی برخوردار نباشد . از آن جمله می توان به لبو و شلغم اشاره کرد .

لبو شامل ویتامین های  b3,b2,b1,c, a ومواد معدنی است .آهن موجود در این میان وعده به خونسازی و ساخت گلبول قرمز کمک می کند ، صفرار پاکسازی کرده و در ترمیم التهاب پوستی درمان بو اسید و ناراحتی مثانه همچنین در درمان التهاب مفاصل ، سکته قلبی و سرطان موثر است .

شلغم نیز شامل ویتامین k,c منیزیم ، کلسیم و فسفر است و مصرف آن در پیشگیری از سرماخوردگی بسیار موثر است شلغم پخته گلو درد و علایم سرماخوردگی را تخفیف می دهد کلسیم موجود در بالای آن به حفظ و رشد بافت استخوان و تقویت حافظه کمک می کند .

 

عوامل برنامه عبارتند از:

تهیه کننده : سیرنگ پوررحیمی

نویسنده:معصومه پور احمدی

کارگردان و تدوینگر : سید مصطفی نبوی

تصویر برداران:حسن جعفری - حسین زحمتکش

 

 

Healthy Meals for winter

It had better use snacks in winter that don't contain high carbohydrate like: beet and turnip.

Beet contains of vitamin A/B1/B2/B3/C and minerals. The iron exists in this snack helps to hematopoietic and making red blood cells, purifies gall bladder and is effective