رونق تولید ملی | سه‌شنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

نکات طلایی روزه داری - نمایش محتوی صفحات ویژه

 

 

نکات طلایی روزه داری

روزه دارانی که میخوان در روز کمتر تشنه بشن بهتره در برنامه غذایی سحری از خوردن غذاهایی مثل انواع کوکو، بادمجان، سوسیس و کالباس، سس مایونز، سیر، پیاز و همچنین غذاهای چرب و پرنمک پرهیز کنن.
موقع افطار به جای چای پررنگ یا قهوه بهتره از مخلوط آبلیموی تازه با آب، چای کمرنگ و یا شربت خاکشیر استفاده بشه.
وعده های غذایی مانند پلو و خورشت رو را دو ساعت بعد از افطار میل کنید تا هضم اون آسان بشه.
در وعده های سحری و افطار غذاهای آب پز شده و خورشت های آبدار و کم نمک بخورید.
برای جلوگیری از خشکی دهان، بعد از وعده سحری بهتره از خمیردندان کمتری برای مسواک زدن استفاده کنین.
و در آخر اینکه ورزش سبک و پیاده روی بعد از افطار به هضم غذا و جلوگیری از یبوست کمک می کنه.
طاعاتتون قبول
التماس دعا