رونق تولید ملی | یک‌شنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۸

روزه و ديابت بارداري - نمایش محتوای تولیدات ویژه

 

 

روزه و ديابت بارداري

Loading the player...

دانلود

  •     مراقب کم شدن آهن باشید. بخصوص اگر به اندازه کافی میوه و سبزی مصرف نمی کنید.
  •     از خوردن میوه های پرشکر و نوشیدنی های کافئین دار (در حین روزه) خودداری کنید.
  •     اگر هوا گرم است، سعی کنید در خانه و در هوای خنک باشید، بخصوص در ساعات گرم روز.
  •     اگر مایعات را در روزه گرفتن مجاز می دانید، در ساعات خاصی آب، شیر و آب میوه ی تازه بخورید.
  •     سعی کنید در طول روز، اندکی استراحت کنید. بهتر است هیچگونه کار پرتنش و تمرین ورزشی را در هنگام روزه انجام ندهید.
  •     روزه داری، سیستم گوارش را کند میکند، بنابراین هنگام اذان، روزه را به آرامی بشکنید. یک لیوان آب یا آب میوه یا آب نارگیل در ابتدا بخورید و بعد با کمی غذای جامد ادامه دهید.
  •     اگر احساس خستگی، تپش و لرز، گرفتگي عضله، تهوع یا ترشی معده دارید به پزشک خود مراجعه نمایید.