رونق تولید ملی | پنج‌شنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۸

خشكي مزاج در ماه مبارك رمضان - نمایش محتوای تولیدات ویژه

 

 

خشكي مزاج در ماه مبارك رمضان

Loading the player...

دانلود



استفاده از مواد غذایی دارای فیبرهای محلول و نامحلول در زمان افطار، سحر و میان این دو وعده غذایی بسیار به رفع خشکی مزاج کمک می‌کند.

ذرت، بادام، میوه آوکادئو، نخود، کنگر فرنگی، گلابی، برنج قهوه‌ای، باقالی، نان سبوس دار، عدس، لوبیا قرمز، جو پوست کنده، تمشک، نخود فرنگی، کلم بروکلی، سیب و لوبیای سفید از جمله مواد غذایی دارای فیبر فراوان هستند.

 در وعده‌های غذایی افطار و سحر حتماً باید از ۴ گروه اصلی مواد غذایی استفاده کرد تا بدن دچار عدم تعادل در هضم و جذب غذا نشود.

مصرف ۶ تا ۸ لیوان آب در فاصله افطار تا سحر در کنار مصرف مواد غذایی فیبردار حرکات دودی روده را تقویت کرده و خشکی مزاج را بر طرف می‌کند.