رونق تولید ملی | شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۸

تشریح اولویت های صدا و سیمای مراکز استانها در برنامه سازی ها - نمایش محتوای خبر

 

 

تشریح اولویت های صدا و سیمای مراکز استانها در برنامه سازی ها

شناسه : 361894253

در نشست معاون امور استانهای رسانه ملی و مدیران صدا و سیمای مرکز گیلان ،اولویت های صدا و سیمای مراکز استانها در برنامه سازی ها تشریح شد .
معاون امور استان های رسانه ملی امروز در نشست  شورای مدیران  صدا  و سیمای مرکز گیلان  با اشاره به اینکه پوشش مناسب رسانه ای انتخابات مجلس شورای اسلامی که اواخر امسال برگزارمی شود یکی از اولویت های مهم رسانه ملی است ، گفت : فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات ، تبیین اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی در نظام سیاسی کشور و معرفی ویژگی های نماینده اصلح به مردم، 3رکن اصلی برنامه سازی های صدا وسیما در قبال  انتخابات پیش روست.   
دکتر علی دارابی در ادامه گفت: پیاده روی بزرگ اربعین حسینی یکی دیگر از اولویت های مهم رسانه ملی است و رسانه تلاش خواهد کرد با پوشش مناسب این راهپیمایی عظیم که بزرگ ترین زنجیره انسانی  در جهان است برعمق شور و شعور حسینی بیفزاید و   فرهنگ حسینی را به شایستگی در جهان تبلیغ کند.
وی پوشش فاخر ، شایسته  و حرفه ای راهپیمایی 22 بهمن و ایام الله دهه فجر و نیز تقویت بنیان های رونق تولید را از دیگر اولویت های صدا و سیما دانست و خواهان  توجه جدی برنامه سازان  و مدیران رسانه استانی به این موضوعات شد .
تلاش جدی برای ساخت سریال "مادر ایران" اولین سریال 300 قسمتی صدا و سیما که قرار است مرکز گیلان آن را بسازد، از دیگر تاکیدات معاون امور استان های رسانه ملی بود.
دکتر علی دارابی گفت : خانواده، محور این سریال است که در آن، گذشته ، حال و آینده ی جامعه ایرانی در بازنمایی یک خانواده گیلانی، روایت خواهد شد. شناسایی مهم ترین اولویت های استان گیلان و تلاش برای ساماندهی این اولویت ها و کمک به مجموعه ی استان برای تحقق توسعه پایدار، از دیگر نکاتی بود که معاون امور استان های رسانه ملی بر آن تاکید کرد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان هم در این نشست؛ با اشاره به اینکه رسانه استانی خود را بازوی توانمند استان برای تحقق توسعه پایدار می داند گفت : تلاش کرده ایم با شناسایی مشکلات و توانمندی های گیلان ، پیوست رسانه ای مناسبی برای حل معضلات  و معرفی توانمندی های این استان ارایه کنیم.
محمدباقر باقرزاده گفت: معرفی فرهنگ غنی گیلان ، حفاظت از محیط زیست آسیب پذیر استان، جلوگیری از تغییر کاربری زمین های کشاورزی ، گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، حمایت از رونق تولید و توجه به همه مناطق مختلف استان، از اولویت های رسانه ملی در برنامه سازی هاست.