جهش تولید | چهارشنبه، ۵ آذر ۱۳۹۹

بررسی نقش مطبوعات،خبرگزاریها،حوزه های چاپ و نشرو کانون های تبلیغاتی دربرگزاری انتخابات - show-content

 

 

نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل

بررسی نقش مطبوعات،خبرگزاریها،حوزه های چاپ و نشرو کانون های تبلیغاتی دربرگزاری انتخابات

بررسی نقش مطبوعات،خبرگزاریها،حوزه های چاپ و نشرو کانون های تبلیغاتی دربرگزاری انتخابات


بیش از 80 نفر از دست اندرکاران عرصه نشر و مطبوعات شهرستان رشت امروز با شرکت در دوره های آموزشی با قوانین و حدود تبلیغات انتخابات راهکارهای افزایش آگاهی عمومی و کمک به ایجاد آرامش و نظم در عرصه ی تبلیغات انتخاباتی آشنا شدند . رییس ستاد انتخابات گیلان در این نشست آموزشی با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه ها در تبیین افکار عمومی پیش از برگزاری انتخابات گفت : رسالت اصلی رسانه ها در عرصه های سیاسی به ویژه در عرصه  انتخابات تنویر افکار عمومی و تشویق مردم برای حضور پرشور در انتخابات است . محمد اکبرزاده پایبندی به قانون و ضوابط تبلیغات را از مهمترین مولفه های ایجاد آرامش و دوری از بداخلاقی های تبلیغاتی در روزهای باقی مانده تا انتخابات 24 خرداد دانست و خاطرنشان کرد : رعایت اصل قانون مداری و امانت داری ، پرهیز از تخریب و جانبداری از نامزدی خاص باید سرلوحه ی فعالیت های مطبوعات و رسانه ها باشد . کبرا مهرورز مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری نیز در این نشست گفت : ترویج اخلاق مداری در رفتار انتخاباتی ، ایجاد فضای نقد منصفانه تشویق مردم به مشارکت حداکثری و پرهیز از هر گونه جوسازی از مهمترین وظایف رسانه ها در فضای انتخابات است .

منبع :خبرگیلان