جهش تولید | چهارشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۹

برای کاهش وزن سریع، هر روز چه میزان کالری باید دریافت کنیم؟ - show-content

 

 

نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل

برای کاهش وزن سریع، هر روز چه میزان کالری باید دریافت کنیم؟

برای کاهش وزن سریع، هر روز چه میزان کالری باید دریافت کنیم؟


اگر می خواهید به سرعت وزن خود را کاهش دهید، باید رژیم غذایی و ورزش را در نظر داشته باشید. لازم است بدانید هر روز، دقیقاً چه میزان کالری دریافت می کنید. البته در ابتدای شروع رژیم غذایی، کاهش وزن، قابل توجه است. توجه کنید، قبل از شروع هر رژیم غذایی با پزشک خود مشورت کنید تا از سلامت کامل جسمی خود مطمئن شوید. برای کاهش وزن سریع بهتر است به نکات زیر توجه کنید:
۱. کاهش وزن
در برنامه کاهش وزن، مقدار این کاهش، نباید بیش از ۲ پوند (حدود ۱ کیلوگرم ) در هفته باشد. البته همانطور که گفتیم در شروع رژیم غذایی این مقدار، بیشتر است. بهتر است برای کاهش وزن، از هر دوی رژیم غذایی و ورزش استفاده کنید. هر نیم کیلوگرم چربی حدود ۳۵۰۰ کالری دارد؛ برای کاهش نیم کیلوگرم ( ۱ پوند ) وزن در هفته، باید ۵۰۰ کالری از کالری روزانه خود را کاهش دهید یا با ورزش کردن، روزانه ۵۰۰ کالری بسوزانید. به همین ترتیب، برای کاهش یک کیلوگرم وزن در هفته، لازم است ۱۰۰۰ کالری کمتر مصرف کنید یا بیشتر ورزش کنید.
۲. حداقل کالری مورد نیاز
میزان کالری که شما روزانه به آن نیاز دارید، به عوامل مختلفی بستگی دارد: میزان فعالیت شما در کارهای روزانه، سن، جنسیت و وزن ابتدایی شما. معمولاً آقایان به میزان کالری بیشتری در روز نیاز دارند. همچنین سالمندان کالری کمتری نسبت به جوانان نیاز دارند. افرادچاق، برای انجام فعالیت های مشابه، نسبت به افراد سبکتر، کالری بیشتری می سوزانند.
حداقل کالری که روزانه نیاز دارید حدوداً برابر ۱۵۰۰ است. اگر میزان کمتری از این کالری را دریافت کنید، با خطر سوتغذیه مواجه خواهید شد. همچنین ممکن است پس از مدتی، با دریافت میزان معمولی کالری با چاقی مواجه شوید. برای میزان کالری مورد نیاز بدن می توانید از ماشین حساب کالری که در سایت www.ahealthyme.com/topic/calneed وجود دارد استفاده کنید.
پیشنهاد ما به شما این است که با ایجاد تغییرات کوچک در نحوه زندگی، به راحتی می توانید به وزن ایده آل خود برسید، به هر حال ورزش را فراموش نکنید!


مجله اینترنتی راهکار