جهش تولید | یک‌شنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۹

افزایش رضایتمندی وکاهش شکایتهای مردمی ازناجا - نمایش محتوای خبر

 

 

افزایش رضایتمندی وکاهش شکایتهای مردمی ازناجا

شناسه : 63369460

 

افزایش رضایتمندی و کاهش شکایتهای مردمی نتیجه اجرای طرح مدیریت کیفیت ناجا در 2 سال گذشته معاون پیشگیری نیروی انتظامی در همایش استانی روسا و فرماندهان کلانتری ها و فرماندهان انتظامی گیلان در رشت گفت: ازدو سال گذشته طرح مدیریت کیفیت ناجا موسوم به مکنا باهدف بهسازی محیط کار- اصلاح فرآیندها– ارتقا عملکرد و تعالی رفتار کارکنان نیروی انتظامی در دستور کار قرارگرفته و برآوردهای کارشناسی نشان می دهد میزان رضایتمندی مردم افزایش و درصد شکایات مردمی کاهش یافته است . سردار باقرمهری با بیان اینکه برای اجرای طرح مکنا همه نیروهای پلیس در حوزه های مختلف انتظامی آموزش دیده اند تصریح کرد:در روند آموزش اولویت با نیروهایی است که ارتباط بیشتری با مردم دارند . سردارقائد رحمتی فرمانده انتظامی گیلان نیز با بیان اینکه در همایش امروز حدود 300 نفر از فرماندهان انتظامی بخشها و روسای کلانتری استان شرکت داشتند گفت :هدف از برپایی این همایش ارزیابی عملکرد یکسال گذشته پلیس گیلان در همه ابعاد است .

منبع : خبرگیلان